Áprilisi vetési naptár

Vetési naptár áprilisra. Mit és mikor ültessünk?

Most, hogy már hivatalosan is elbúcsúztunk a téltől, megünnepeltük kedves tavaszi ünnepeinket, ideje munkához látni, irány a kert!

Bár még reggelenként tapasztaljuk a tél tiltakozását befagyott tócsák képében, már lassan ideje, hogy a földbe kerüljenek a vetőmagok, na de honnan tudjuk, hogy melyik növényt mikor ültessük? Ebben segítségünkre van a természet, amely nagy biztonsággal jelzi mikor kell veteményezni és kiültetni a palántákat.

Az időjárás ugyan évről évre változik, ám a növények és állatok életciklusa állandó. |gy a borsót akkor érdemes elvetni, amikor az aranyeső és a sárga nárcisz virágzik. A krumplit akkor kell elültetni, amikor először virágzik a pitypang. Ha hajtani kezd az orgona levele, vethetjük a céklát, répát, salátát és spenótot. Ha az orgona már teljes virágdíszben pompázik, földbe kerülhet a bab, uborka és sütőtök. A gyöngyvirág, ha virágszik vessünk paradicsomot, ha meg a nőszirom, már kiültethetjük a paprika, padlizsán és dinnye palántákat. A gabonaféléket akkor kell ültetni, ha az almafa virága már hullatja a szirmait. A káposzta és brokkoli magokat akkor érdemes elvetni, ha virágzik a szivarfa.

Most már minden előrejelzés meleget jósol, így hát elő a szerszámokkal és irány a kert!

Hasonló bejegyzés: Holdnaptár 2016. Április

Ez érdekelni fogja

Szükségünk van az Ön beleegyezésére

A Meteoprog és szolgáltatóink tárolhatják és kezelhetik személyes adatait, így például a cookie-kat, eszközazonosítókat és egyéb, az eszközén található hasonló technológiákat, ezen adatok felhasználásával személyre szabhatják a tartalmakat és a hirdetéseket, valamint közösségi funkciókat nyújthatnak, továbbá elemezhetik a forgalmat.

  • Adatok tárolása és az azokhoz való hozzáférés az Ön eszközén

    A fent leírt célok érdekében tárolhatunk, valamint hozzáférhetünk az Ön eszközén tárolt adatokhoz, például cookie-khoz, eszközazonosítókhoz és egyéb adatokhoz.

  • Személyre szabott reklámok és tartalom, reklám- és tartalommenedzsment, közönségstatisztika és termékfejlesztés

    A reklámokat és a tartalmat profilalkotás segítségével személyre szabhatjuk. További adatok hozzáadásával a reklámokat és a tartalmakat még jobban személyre szabhatjuk. A reklám és a tartalmak teljesítményét mérhetjük. Levonhatunk következtetéseket a közönségünkről, kik látták a hirdetéseket és a tartalmat. Az ilyen adatokat felhasználhatjuk a felhasználói élmény, rendszereink és szoftvereink javítására vagy fejlesztésére.

Az „Elfogadom” gombra való kattintással engedélyezi a cookie-k, eszközazonosítók, web beacon-ök és egyéb, hasonló technológiák használatát. Beállítását az eszközén található böngészőjével módosíthatja.

Különböző céljainknál a beleegyezés helyett jogos érdekeinkre támaszkodunk. Erről többet is megtudhat Adatvédelmi és Cookie Irányelveinkben.