Mágneses viharok márciusban

Mágneses viharok márciusban: a hónap közepe a legaktívabb.

2016 márciusa aránylag nyugodt lesz, a hónap közepén várható aktivitás. Március 14-től 18-ig fokozott naptevékenységre lehet számítani, aminek következtében egymás után három mágneses vihar vár ránk. Enyhe, egyedi ingadozás érezhető mindjárt a mágneses viharok után és a hónap elején. Március vége felé a naptevékenység mérsékeltnek ígérkezik.

Hogyan éljük túl a mágneses viharokat? Azon kapta magát, hogy minden látható ok nélkül ingerült és ideges – ennek a hátterében a mágneses viharok állhatnak. Ilyenkor igyekezzen kordában tartani az érzelmeit, kerülje a konfliktusokat, legyen toleráns a környezetében lévőkkel.

mágneses viharok 2016. március

A hónap közepe fele, amikorra a naptevékenység csúcspontja esik, igyekezzen nem túlterhelni magát fizikai és szellemi feladatokkal. A fontosabb döntéseket halassza el vagy tegye meg még a mágneses viharok előtt.

Következő hónap: Mágneses viharok áprilisban

Ha krónikus betegségben szenved, bármilyenben, gondoskodjon róla, hogy a gyógyszerei kellő mennyiségben álljanak a rendelkezésére.

Ne feledje, a mágneses viharok nem csak az időjárásra érzékeny embereket érintik, hanem azokat is, akiknek legyengült az immunrendszere, sőt, azokat is meggyötri, akik állandó nyomásnak és stressznek vannak kitéve.

Korábbi bejegyzés: Holdnaptár 2016. Március

Ez érdekelni fogja

Szükségünk van az Ön beleegyezésére

A Meteoprog és szolgáltatóink tárolhatják és kezelhetik személyes adatait, így például a cookie-kat, eszközazonosítókat és egyéb, az eszközén található hasonló technológiákat, ezen adatok felhasználásával személyre szabhatják a tartalmakat és a hirdetéseket, valamint közösségi funkciókat nyújthatnak, továbbá elemezhetik a forgalmat.

  • Adatok tárolása és az azokhoz való hozzáférés az Ön eszközén

    A fent leírt célok érdekében tárolhatunk, valamint hozzáférhetünk az Ön eszközén tárolt adatokhoz, például cookie-khoz, eszközazonosítókhoz és egyéb adatokhoz.

  • Személyre szabott reklámok és tartalom, reklám- és tartalommenedzsment, közönségstatisztika és termékfejlesztés

    A reklámokat és a tartalmat profilalkotás segítségével személyre szabhatjuk. További adatok hozzáadásával a reklámokat és a tartalmakat még jobban személyre szabhatjuk. A reklám és a tartalmak teljesítményét mérhetjük. Levonhatunk következtetéseket a közönségünkről, kik látták a hirdetéseket és a tartalmat. Az ilyen adatokat felhasználhatjuk a felhasználói élmény, rendszereink és szoftvereink javítására vagy fejlesztésére.

Az „Elfogadom” gombra való kattintással engedélyezi a cookie-k, eszközazonosítók, web beacon-ök és egyéb, hasonló technológiák használatát. Beállítását az eszközén található böngészőjével módosíthatja.

Különböző céljainknál a beleegyezés helyett jogos érdekeinkre támaszkodunk. Erről többet is megtudhat Adatvédelmi és Cookie Irányelveinkben.