A nap főbb időjárási eseményei

Kabátot varrattak a borjaknak a kemény orosz tél miatt.

Kabátot varrattak a kisborjakra egy Urálon túli szarvasmarha telepen, hogy megvédjék őket az erős fagyoktól. A Szverdlovszk megyei Patrusi mezőgazdasági cég a mínusz tizenöt fok alatti hőmérséklet miatt készítette a meleg öltözetet az állatoknak.


Az Ural hegység és Nyugat-Szibéria területén fekvő megye szarvasmarha telepén ridegtartással nevelik az állatokat, hogy ellenállóvá tegyék azokat a betegségekkel szemben és erősítsék tűrőképességüket. A mezőgazdasági cég sajtószolgálata fontosnak tartotta hírül adni, hogy a vállalat nem sajnálta a borjanként 800 rubelt (5600 forintot) a meleg kabátkákra, mivel a kéthónapos kor alatti kisborjak e nélkül nem bírnák ki a hideget, hiszen már néhány naposan kikerülnek a szabadba.
A főállattenyésztő megnyugtatta azokat is, akik szerint még ez a védelem sem lenne elég. A borjak „télikabátját" jól kibélelték, így jól tűrik a hideget és gyorsabban fejlődnek. Nem beszélve arról, hogy a szarvasmarha telepen kevesebbet kell költeni a fűtésre és több pénz marad az állatok ellátására.  
Oroszország európai részén január vége és február a nagy fagyok ideje. Az Urálon túli területen mínusz húsz fokig is süllyedhet a hőmérő higanyszála, de Szibériában és az orosz Távol-Keleten ilyenkor nem ritka a mínusz 50 fok körüli hőmérséklet sem - írja az MTI.

Az átlagos értékelés 5/4,1, 21 vélemény alapján.

Videó

Szükségünk van az Ön beleegyezésére

A Meteoprog és szolgáltatóink tárolhatják és kezelhetik személyes adatait, így például a cookie-kat, eszközazonosítókat és egyéb, az eszközén található hasonló technológiákat, ezen adatok felhasználásával személyre szabhatják a tartalmakat és a hirdetéseket, valamint közösségi funkciókat nyújthatnak, továbbá elemezhetik a forgalmat.

  • Adatok tárolása és az azokhoz való hozzáférés az Ön eszközén

    A fent leírt célok érdekében tárolhatunk, valamint hozzáférhetünk az Ön eszközén tárolt adatokhoz, például cookie-khoz, eszközazonosítókhoz és egyéb adatokhoz.

  • Személyre szabott reklámok és tartalom, reklám- és tartalommenedzsment, közönségstatisztika és termékfejlesztés

    A reklámokat és a tartalmat profilalkotás segítségével személyre szabhatjuk. További adatok hozzáadásával a reklámokat és a tartalmakat még jobban személyre szabhatjuk. A reklám és a tartalmak teljesítményét mérhetjük. Levonhatunk következtetéseket a közönségünkről, kik látták a hirdetéseket és a tartalmat. Az ilyen adatokat felhasználhatjuk a felhasználói élmény, rendszereink és szoftvereink javítására vagy fejlesztésére.

Az „Elfogadom” gombra való kattintással engedélyezi a cookie-k, eszközazonosítók, web beacon-ök és egyéb, hasonló technológiák használatát. Beállítását az eszközén található böngészőjével módosíthatja.

Különböző céljainknál a beleegyezés helyett jogos érdekeinkre támaszkodunk. Erről többet is megtudhat Adatvédelmi és Cookie Irányelveinkben.